2012. jan. 27.

Nem felejtettem el.... :)

Nos sziasztok. Igen, igen újra itt.Nem tűntem el. :)
Csak sajnos annyi minden történt velünk hogy nem volt időm írni. De most itt vagyok.

Ott tartottam hogy újra beadtuk a papirokat, és egy újabb kérvény lépett életbe 2011.dec.8-án.
De ehhez már csatoltunk egy szándéknyilatkozatot egy munkáltatótól, aki majd alkalmazni fogja a páromat mint munkavállaló :)
Éljen,hurrááá.. :) egy kis szerencse...

Azóta telt múlt az idő.
Választ még mindig nem kaptunk.Lassan másfél hónapja hogy beadtuk a második kérvényt.
Felhívtam nem régen a Bevándorlási Hivatalt, hogy megkérdezzem mégis hogy áll az ügy
és hogy megint kell e 3 hónapot várnunk...
Az ügyintézőnk ugyanaz volt aki azelőtt, és ő elmondta a szokásost hogy folyamatban van az ügy...
viszont nem kell újra a 3 hónapot megvárni és hogy hamarosan választ fogunk kapni.
Nos, reméljük,mert fogytán a türelmünk...

Próbálok én is valami munkát keresni,de itt, ezen a Borsod megyei részen,sajnos nincs lehetőség...

Biztos felvetődik bennetek a kérdést hogy akkor miért vagyunk itt?Miért nem megyünk Törökországba?
Sajnos,nekem a családi körülményeim nem engedik meg hogy itt hadjak mindent most. :(

Szóval így állunk jelenleg is. Várakozó álláspont.
Gondolom senkinek nem kell bemutatni mennyire szörnyű ez a része a dolgoknak, mikor vársz vársz és csak vársz... pfff..

Na de ezekben a napokban van jó is :)
Mégpedig hogy a párommal vagyok...
Na és amivel megleplek titeket :)
Már egy ideje próbálkozom sütögetni, főzögetni török ételféleségeket olykor olykor kissebb-nagyobb sikerekkel :)
Most ebből hoztam nektek egy pár képet :

Pamut pogácsa: 1. Recept innen :
http://izmorzsak.blogspot.com/2011/10/pamuk-pogaca-avagy-pamut-pogi.html
2.Fahéjas, csokival töltött pamut pogácsa3.Ugyszintén :)4.Tulumba Tatlısı  Recept innen : http://www.tutireceptek.hu/tulumba--torok-edesseg5.Havuç Tatlısı és még mutathatnám... :)
Egy magyar finomsággal búcsúzom most , még karácsonyra csináltam :
jó étvágyat a Kistepsishez! :)
A legközelebbi bejegyzésben leirom milyen volt a karácsony és hogy érezte magát élete első karácsonyán a török férjem. :)♥
Szép napot mindenkinek! Majd jövök még...Nushe voltam :))








5 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Ügyesen sütögetsz, légy türelmes. Minden nem teljesülhet egyszerre még a mesében is meg kell küzdeni a boldogságért...

Lara írta...

Kitartast!!! Mar nincs sok idö, hogy valaszt kapjatok a fellebbezésetekre. én nagyon szoritok!!
Nagyon jol néznek ki a finomsagok:)

Unknown írta...

Márta: Köszönöm, így van.Meg kell küzdeni és úgy még édesebb a kapott dolog :)
Köszönöm a kommentet! :)
Lara: Neked is köszönöm a szurkolást! Reméljük hogy jó hireket kapunk hamarosan!!! :))
Puszii

Petra írta...

Nagyon gusztak a kepeid. De megkostolnam azokat a csini repa-golyobisokat!

Unknown írta...

Köszi Petra! :)