2012. febr. 5.

Másodszor is Elutasítva...avagy ez Isten akarata?!

Nos, Sziasztok! Újra itt.
Nem kertelek, sajnos újra rossz hírrel kell szolgálnom. :((
A múlthéten hétfőn meg kaptuk a választ a Bevándorlási Hivataltól. 
Megint csak ennyi állt benne, ELUTASÍTVA. A párom még aludt, amikor én már tudtam hogy mi a válasz.
Gondoltam, legalább aludja ki magát mielőtt elmondom neki, ezért nem költöm fel. :(
Nem tudtam elhinni. Egyszerűen át kellett olvasnom minimum 3x, hogy elhiggyem. 

Gondolataim csak arra terelődtek, hogy ez biztos csak elnézték, ilyen nem lehet. Hát minden lehetséges okra adtuk be papírt, és még így sem. A mostani bemutatott 800ezer ft elég volt nekik. 
A beadott munkáltató által írt szándéknyilatkozatról egy szó sem esett az indoklásban..már ezt is furcsállom és tudjuk ez eléggé fontos dokumentum...na és ekkor jött az indoklás hogy az egészségbiztosítása nem megfelelő, mert nem teljes körű... Konkrétan ezért az egy okért lett elutasítva....

Na de teszem fel a kérdést én: 
....ha nem megfelelő, miért nem kértek hiánypótlás ként másikat, 
vagy a meglévő Generali Provident-es egészségbiztosítása, amit kötöttünk ( mellékesen hozzáteszem, mielőtt megkötöttük, Pesti központjukkal beszéltem a Generalinak és ők azt állították a BÁH elfogadja az ő "TestŐr" csomagjukat), átmenetileg miért nem jó??

Arra a 10 napra mondjuk, amíg a munka szerződést és a papírokat elintézik és felveszik dolgozni, felesleges 300ezer ft-os,1 éves TB biztosítási szerződést kötni......azután a 10 nap után pedig úgy is már a munkáltató fizeti a TB-t, nem???
Akkor könyörgöm mi a franc az indoklás..... :((

Gondolhatjátok, a páromnak mennyire elment a kedve Magyarországtól...vagyis inkább a bürökorációtól...
De én úgy vagyok vele, hogy akkor sem adom fel....amíg van lehetőség ( itt gondolok a fellebbezésre) addig én próbálkozok.
Ha már kidobtunk annyi pénzt az ablakon, és az utolsó lehetőséget megragadva is kidobjuk, akkor tisztességesen elfogadom, de ha nem próbáljuk meg az utolsót sem, akkor nem fogadom el.

Ha pedig arra jutunk, hogy azt is elutasítják, és mennünk kell...akkor leszünk még nagy gondba...
Anyagilag....főleg most hogy a Malév csődbe ment :(

Apropó Malév.... én csak velük utaztam 4x is....Nagyon szerettem.....Itt egy kép amivel búcsúzok tőlük....

Na mára ennyi. Szerintem a lényeget leírtam.
Ne feledjétek...Aki facebookon megtalálható, ott megtaláljátok az oldalamat is :) , Ha olvastál, kérlek Like itt:  https://www.facebook.com/pages/NusheVenes
vagy a Török-Magyar Szerelmek oldalam itt: https://www.facebook.com/pages/Török-MagyarSzerelmek

Sziasztok!


2 megjegyzés:

orchidea711 írta...

Szorítok nektek hogy sikerüljön megvalósítani az álmaitokat!Remélem szerencsével jártok!

Unknown írta...

Köszönöm kedves Orchidea! :)