2011. ápr. 28.

Meg van! :)

Na halihó Mindenki!

Hogy teltek az ünnepek?
Nálunk, a drága nevelőapám ahogy szokása azzal keltett hogy SZÓDÁT kaptam a nyakamba :))
De egy kicsit begurultam rá mert közbe meg torokgyulladásom volt úgyhogy nem volt kellemes a hideg szóda. :) Bár tudta hogy beteg vagyok így nem kaptam olyan nagy mennyiséget :))


Szeretnék veletek megosztani egy örömhírt :)
Ami már félsiker, hogy MEGKAPTUK a meghívó levelet 90 napra :))
Most következik a másik lépés a Vízumkérelem.
Remélem ott sem lesz semmi gond.
Annyira boldog vagyok.
Lehet hogy 24 nap múlva már itt lesz velem a szerelmem és ezek után már nem megy vissza. Legalábbis nem nélkülem :)))
Utána következhet a papírok beszerzésének a hada. Pff...Már előre stresszelek.
Na de mindegy.
Egyenlőre ennyit :))
Mindenkinek szép napot Kívánok!

Nushe