2011. ápr. 29.

Magyar Posta...

Hát sziasztok...
Megkaptam kézhez a meghívólevelet és olyan jó érzés töltött el hogy láttam 90 nap van rajta...Jajj...már úgy várom :))

Már 2x küldtem neki meghívólevelet bár nem én adtam fel hanem a nővérem szóval annyira nem voltam kapcsolatban még a Magyar Postával...
Na de ma kiakadtam...
Nagy
borítékba tettem bele mivel ugye nem akartam összehajtani meg hát szerintem amúgy sem lehetne...
Először volt olyan 800.- ft, másodszorra azt hiszem olyan
1100.-Ft. Amikor odaértem a pulthoz a postánál, mondtam az ügyintézőnek hogy úgy szeretném feladni hogy nagyon kellene hogy hétfőre odaérjen neki... ne kérdezzétek miért, ha lehetne jó lenne. Nos, túl naiv vagyok mert azt hittem ez lehetséges... 20g-os levél volt és azt mondta az ügyintéző hogy leghamarabb szerdára érhet oda, de igy akkor 5600.-ft-ot kell fizetni...
Mondom uhh...na azt azért nem..!
Így ajánlva, elsőbbségivel (ami elvileg egyenlő a légi
postával) adtam fel...és így fizettem 1800.-Ft-ot...és azt mondta szerdára talán odaér..pff...nagyon örülök neki.. Ez a Magyar Posta...

A másik dolog... Repülőjegy...Az elejétől fogva vannak kételyeim ezzel a Wizzair-es fapados járattal..nézegettünk a jegyeket és elég jónak tűnik mostanság a jegyek ára.Csak valami nekem annyira nem tiszta.Ez a csomagos dolog...Hogy is van ez?! Ha interneten veszem a jegyet akkor 4500 Ft-ot kell még fizetni azért hogy 32kg-t + 10 kg kézi poggyászt vihessek. Sokat hallottam hogy aki Wizzair-rel ment az még a reptéren ráfizetett sajnos.. =( Majd most kitapasztalja Venes mert úgy néz ki hogy Wizzair-rel fog jönni május 23-án :)) Budapesten maradunk kb. 3 napot hogy elintézzük a Házassági Tanúsítványt, meg persze egy kicsit szétnézünk Pesten :) És után 26.-án lesz a szerelmem 26 éves!!!! Végre együtt töltjük a szülinapját!! :)) Ti mit vennétek vagy adnátok a török párotoknak?! Annyit gondolkodok de nem sok minden jut eszembe eddig...de még töröm a fejem... :) Esetleg ha vkinek van vmi jó ötlete ossza meg velem :)

Ma miután hazajöttem unatkoztam kicsit és még a legutolsó hazautam óta maradt egy kis hennám és úgy döntöttem hennázok egy kicsit :) Ez lett a vége: Köszönöm és mára ennyit. Majd jövök még. Üdv: Nushe

Nincsenek megjegyzések: