2011. máj. 4.

Sziasztok!

Mióta írtam azóta eltelt pár nap.De most újra itt vagyok.
Hogy mik történtek azóta? Hát sok minden...
Ma van szerda, elvileg ma kéne megkapnia a meghívó levelet a páromnak, de még semmi hír róla =( Na de ahogy már leírtam ez a magyar posta.

Azóta sikerült megvenni a Wizzair-től a repjegyet is. Hát, bevallom szegénykém eléggé nehezen vette meg mivel Török Bankkártyával vette így még a kártya bank oldalán mindenféle barom biztonsági kérdéseken át kellett esnie ami 1 napba tartott. Később nem sikerült. Gondolkodtunk mi lehet a probléma...
Hát mondom beregisztrálok neki a Wizzair oldalára hogy lehet hogy mégis már rág megvan a jegye hogy megnézzem. Így lett hogy beléptem, bár nem volt még meg a jegy, de ezek után még egyszer megpróbálta megvenni és sikeres volt. :) Megkapta a visszaigazoló kódot és e-ticket -et :)
Szóval, meg van a jegy május 23.-ától augusztus 19.-ig , de terv szerint a vissza járattal már nem megy :)) Nagyon reméljük...

Most egyenlőre így állunk.
Van egy kis meglepim a számotokra :)


Tegnap este készítettem egy kis videót az új képeinkből :)
Fogadjátok Sok Sok Szeretettel Nushe és Venes :

Köszönöm a látogatást :) Nézz be hozzám legközelebb is ;)
Üdv, Nushe

Nincsenek megjegyzések: