2011. máj. 7.

Egy kis Reklám.. ; )

Sziasztok! 
Csak egy pár szóra jöttem most mert sajnos nem tudok sokáig maradni, de ezt mindenképpen meg szerettem volna veletek osztani...
A párom tegnap megkapta a meghívó levelet...De azt is hogyan..Komolyan nagyon elegem van a postából, ráadásul nem is a Magyar Posta volt a hibás...
Felhívtam a Magyar Postát hogy érdeklődhessek. Ugyebár én feladtam a levelemet már múlthéten pénteken és nem tudtam elképzelni hogy miért késik ennyit.Elmondta a telefonban a hölgy akivel beszéltem hogy a levelem már rákövetkező munkanapon azaz hétfőn már Törökországban volt...és 4 nap kellett ahhoz hogy onnan a párom kezébe kerüljön...De azt is úgy hogy péntek zárás előttig várt otthon és zárás előtt nem sokkal bement a postára h megkérdezze és odaadták neki de annyit tettek hozzá -Ha ma nem jött volna holnap reggelt (ami szombat lett volna) megkapta volna a levelét- ...na tudjátok mit :D Elborult egy kicsit az agyam ettől..na mindegy. A lényeg a lényeg : Meg kapta a meghívó levelemet és kedden megy Isztambulba a konzulátusra vízumot igényelni. De erről majd hamarosan írok még beszámolót hogy mégis oda mi kell, mire számítson az ember.

Más: amiért még jöttem az egy kis reklám :)
Szeretném veletek megosztani hogy a Facebook-on csináltam egy Klubbot ( ún. közösséget ) ahol szintén ilyen sorsú lányok-fiúk vannak mint amilyen én és rengeteg információval is szolgálhat az oldal. 
Akinek van profilja a FACEBOOK-on az keresse meg és Csatlakozzon hozzánk ;) Köszönöm szépen :) 
A csoport neve: Török-Magyar, Magyar-Török Szerelmek.
Íme a link:
http://www.facebook.com/pages/T%C3%B6r%C3%B6k-MagyarMagyar-T%C3%B6r%C3%B6k-Szerelmek/185195644836804

Sziaaasztokkkk :) Nushe voltam

1 megjegyzés:

Petra írta...

Szia!

Köszi a hozaszolast a blogomon. Irtam neked e-mailt az ingyenes nyelvleckekkel kapcsolatban.

UI: jol nez ki a blogod, tetszenek a valtozasok.