2012. dec. 9.

Ez lesz az utolsó?!

Sziasztok!
Jól vagyunk,jelentem. Jönnek az ünnepek, készülődök, dekorálok, tervezek. :)
Előre is mindenkinek Kellemes készülődést,majd  BOLDOG KARÁCSONYT ÉS SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!


De most nem is ez a lényeg.
Gondolom már sok mindenki észre vette hogy egy ideje nem írok blogot...ennek meg van az oka is, ugyanis sajnos úgy döntöttem/döntöttünk hogy befejezem egyelőre. 

Azt nem mondom hogy végleg,talán majd egyszer nekiállok és folytatom, de egyelőre biztosan nem. 
Közös döntés volt. 
És hogy mi is a valódi indoka? 

Hm...nem tudom igazán megmagyarázni de talán azzal lehetne a legjobban hogy magánszféra.
Sokszor megosztottam,elmondtam - leírtam - olyan dolgokat amiket nem lett volna szabad,mert sérti a magánéletünket...Lehet hogy ez most furán hangzik és sajnálom,mert szerettem veletek megosztani a mindennapjainkat itt,  és úgy érzem sokat segítettem vele másoknak, de közös döntés volt és ezt el kell fogadni. Köszönöm az olvasóknak hogy eddig figyelemmel kísértek!

Remélem majd egyszer vissza térhetek :) Itt van még egy kép rólunk , amilyenek most vagyunk. 

Nagyon boldogok. Reméljük ezek után is azok leszünk. Szerencsés továbbiakat mindenkinek! 
Nushe voltam.... Ui. : Hagyj egy kommentet hogy mennyire tetszett a bolgom, vagy nem tetszett és mi az ami igen és mi az ami nem. Elfogadom az építő kritikát is, és remélhetőleg majd egyszer visszatérve ezekre is tudok figyelni. Köszönöm :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon sajnálom, hogy nem írsz többet, talán ha kevesebbet teszel bele a magánéletetekből, az is egy járható út lehet.

Mindenesetre eddig nagy örömmel olvastunk és reméljük, hogy hamarosan visszatérsz az új bejegyzésekkel!

Nektek is kellemes ünnepeket kívánunk!

Unknown írta...

Köszönjük, hogy megosztottad velünk az élményeidet! További sok boldogságot kívánunk Nektek! Sziszi és Gültekin

U.i.: ha esetleg meggondoljátok magatokat, szívesen várjuk az újabb bejegyzéseket!

Eszter írta...

Szívesen olvasgattam a blogod és nagyon jó volt hogy egy csomó fontos dolgot megosztottál itt. Sok boldogságot kívánok nektek így ismeretlenül is.