2011. nov. 6.

Egy kis szerencse... :)

Sziasztok!

Már elég régen írtam. De most itt vagyok és bepótolom. :)

Mióta nem írtam, azóta nem sok minden történt velünk. Éljük mindennapjainkat és várakozunk. Igen, sajnos még mindig várakozó állás van, de már a jövő héten biztosra kell kapnunk választ a tartózkodási kártya ügyében. Ezt biztos forrásból tudom.

Nos ami történt ezalatt a kis idő alatt, míg nem írtam, az az hogy volt egy kisebb nyereményünk. :)

Tudni kell rólam, hogy imádom a Class Fm rádiót, és azon belül is a Morning Show-t hallgatni. :)

Remélem nem kell bemutatni nektek, de aki esetleg nem ismeri annak itt egy kis ízelítő ;


http://www.morningshow.hu/
Sebestyén Balázs,Rákóczi Feri és Vadon Jani reggeli műsora.

Imádom őket hallgatni mert mindig annyi mindent el bírnak baromkodni és hallottam hogy lesz őszi túrájuk amiben Miskolc is benne lesz helyszínként.
Ez a nap Október 12.-e, csütörtökre esett.

Tudni kell azt is előzményként hogy ezen a túrán volt egy bizonyos játékuk amihez embereket válogattak a tömegből, az úgynevezett "CashBox" játék.
Valahogy úgy kell elképzelni mint egy felfújt lufi dobozt, Íme egy kép róla:

A játék arról szól hogy bele áll a játékos, és rengeteg papir pénz (persze nem igazi),ajándék utalvány és ételutalvány található benne. Amikor beleállsz a box-ba, veled együtt egy másik ember is beáll, de ő azért hogy fújja a papirt (class fm-es munkatárs) neked, és így neked kapkodni kell azokat. Amennyit összeszedsz, annyit nyertél. :)

Nos mi is kimentünk erre a Miskolci kitelepülésre, sőőőtt az előttevaló nap esti programom az az volt hogy táblát készítettem nekik hogy "I ♥ Class Fm, I ♥ CashBox" felirattal. :)
Nem is kell mondanom hogy isteni lett és így minket választottak ki. Engem és a férjem :)
Itt egy pár kép amint kapkodja a pénzt :)

Remélem hogy valamennyire láthatóak :)
Ami még jobb hogy sikerült ezek után az én drága párocskámnak összeszednie 48 ezer ft-ot,43ezer ft értékű netpincér ételutalványt és egy Stihl láncfűrészt ( ami szintén 50 ezer ft-ot ér). Nagyon boldogok voltunk, mert így talán ha megkaptuk a kártyát, kiutazhatunk végre ketten a családot meglátogatni Rodostóba.
Sikerült egy közös képet is Ferivel és Janival készíteni.

Háááttt...az az igazság hogy nagyon izgatott voltam és szerettem volna Balázzsal is találkozni, de ő sajnos nem jött hátra. De Vadon Jani előtt le a kalappal, nagyon pozitívan csalódtam benne, ő volt aki kb. 3x gratulált nekünk. :)

Az égész 15perc volt, ezalatt az idő alatt sokszor volt hogy csipkelődtek velünk a 3 fiú, de ez a rádió. Nekik ez a dolguk. Itt az archívum ahol meg lehet hallgatni.
Remélem sikerül és tetszik majd nektek is. :)) Szerintem nagyon muris lett. Videóm is van, de az csak a facebook-on a csoportomban található meg. Érdemes meghallgatni :

http://www.morningshow.hu/archivum.php?cim=Cash+box+j%C3%A1t%C3%A9k2+egy+T%C3%B6r%C3%B6k+hallgat%C3%B3val&melleklet=20111013_cash_box2.mp3&leiras

Nos ennyi volt ami eddig történt velünk.
Na meg persze arról sem feledkezek meg hogy ebben a 2-3 hétben sokszor hivogattam a Bevándorlási Hivatalt hogy mégis hogy áll az ügy...de mindíg ugyanazt a választ kaptam. "Türelem, folyamatban van az ügy..." vagy " Még egy kis türelem,a papírokat ellenőrzik.."
Már nem azért de egy hét van még abból, hogy a 90napos vízum amit ők adtak a tartózkodási kártya elintézéséhez, le ne járjon. Szóval egyáltalán nem sietik el.....Eléggé ki van már velük a hócipőm..főleg ha még meg sem fogják adni :S
Na de ilyenre nem is gondolunk, mi pozitívak vagyunk, remélem aki ugyanebben a helyzetben van, az is tud pozitív maradni. :))))
Nos íme 1-2 példa rá, mennyire pozitívak vagyunk :))) :
Köszönöm hogy ma is elolvastál! Mára ennyi. Igérem jövök még nemsokára. :)

Üdv, Nushe voltam.

Nincsenek megjegyzések: